Ik heb een klacht
- Ben je het niet eens met je hulpverlener?
- Ben je niet tevreden over de behandeling?
- Ben je niet tevreden over de kwaliteit van onze hulp?
Wij vinden dit heel vervelend en horen dit graag van je.
Je kan op verschillende manieren een klacht bij ons indienen:
- Per mail naar klacht@desocialemaatschap.nl
- Per brief: Elzenhagensingel 757, 1022 LA Amsterdam, t.a.v. Klachtencoördinator
- Telefonisch via (020) 2359 120
Om jouw klacht op te lossen, hebben wij gegevens nodig:
- Jouw naam, adres, telefoonnummer en/of e-mailadres
- De datum van de gebeurtenis waarover de klacht gaat
- De naam van de persoon waar de klacht gaat
- Wat er gebeurd is
Je mag ons ook laten weten wat je wilt dat wij doen.
Contact binnen 3 werkdagen
De klachtencoördinator neemt binnen drie werkdagen contact met je op. Dit kan telefonisch of per e-mail zijn. Je krijgt dan:
- een bevestiging van je klacht of tip.
- een uitleg over de afhandeling.
- de naam van de persoon die je klacht behandelt. Dit is nooit de persoon over wie je een klacht hebt.
Heb je geen klacht, maar wil je ons een tip geven? Laat het ons dan ook weten!
Ontevreden?
Ben je ontevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman Metropool Amsterdam via telefoonnummer (020) 625 9999 of via www.ombudsmanmetropool.nl